poniedziałek, 23 stycznia 2012

Ilustrowane przepisy kulinarne, czyli gotowanie na wesoło

Nie przepadam za gotowaniem, nie to, żebym była absolutnym kulinarnym beztalęciem, ale jakoś tak szkoda mi czasu na to s\całe kuchenne zamieszanie: obieranie, krojenie, namaczanie, szykowanie, podduszanie, doprawianie, zawijanie, marynowanie, ...anie, anie, anie. Uff! sama wyliczanka mnie zmęczyła ;))
Z tym większą radością przyjmuje wszystko, co ułatwia i umila czas spędzony w kuchni, np. kolorowe ilustrowane przepisy, na które wpadłam dziś buszując w necie. Spójrzcie, czy nie urocze?

Czyz z takim gadżetem tak prozaaiczna czynność jaka jest pieczenie naleśników nie przeradza sie w prawdziwy akt tworzenia? ;)

Oczywiście przeglądając przepisy, natychmiast zahaczyłam o mój ukochany dział "ciasteczka i batoniki". Ach...



Od razu macie ochote pobiec do kuchni, czyz nie?
A może lody?

Przepisy są w większości języku angielskim, ale odnalazłam tez kilka po rosyjsku :)


Zdaje się, ze może to być świetny sposób, aby zachęcic dzieciaki do pichcenia, a przy okazji małych korepetycji językowych. O na przykład takich:


Adres strony: http://www.theydrawandcook.com/
Miłej zabawy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz